ארבעה גאדג'טים שיכולים להיות מתנה מיוחדת


היכן רשום שהמתנה האידיאלית למארחים היא עוד סט צלחות, כוסות יין או "קערה ממש יפה לסלט?" במקום להידחס בקניון, מצאנו ארבעה רעיונות למתנות הרבה יותר מיוחדות לקראת תקופה החגים, שעוד לא כאן אך תמיד מפתיעה אותנו:



DOTTI – מחוברים 24/7

המתנה הבאה אידיאלית עבור מי שלא מסוגל להניח את הסמארטפון שלו לרגע בצד. מדובר במנורה קטנה שניתן למקם על השולחן, ליד המיטה או בכל מקום שתבחרו, והיא כבר תדאג לעדכן אתכם בכל פעם שתתקבל התראה במכשיר שלכם.
כך, במקום לבהות בסמארטפון ולהמתין לשיחה חשובה או למייל, ניתן לבהות במנורה – ולחכות למיצג מפוקסל שיעיד על סוג ההתראה. ברגע שהמנורה והמכשיר מסונכרנים, ניתן לקבל התראה על הודעת ווטסאפ (WhatsApp), שיחה שלא נענתה, ציוץ בטוויטר (Twitter) ועוד. מה שנחמד הוא שניתן ליצור אייקונים ואנימציות מותאמים אישית.
מבחינת סוללה, המנורה מחזיקה עד 720 שעות במצב סטנד ביי ומשהו כמו חמש שעות של פעילות רציפה.
המחיר: 70 דולר, לא כולל משלוח לישראל.

טלפון חוגה, כי אין כמו קצת נוסטלגיה בחגים

לא התבלבלתי. אני אכן ממליץ לכם על טלפון חוגה של פעם, כי תקופת החגים מעוררת אצל רבים מאתנו אהבה וערגה לתקופות אחרות.
בימינו, מדובר במצרך נדיר, שכן מרבית הבתים בישראל מיהרו להיפטר מאותם מכשירים היסטוריים מבלי לחשוב פעמיים.
כמובן שהמוצר רלוונטי רק לאלה מכם שעדיין מחזיקים בטלפון קווי בבית, אבל ללא ספק מדובר גם באחלה קישוט רטרו לכל משרד, שלרובם יש טלפון קווי.
המחיר: 33 דולר, כולל משלוח לישראל.

כיסוי ארנק ל-iPhone

אחד המכרים או בן משפחה התחדש לו ב-iPhone ואתם רוצים לפנק אותו במתנה מתאימה? רעיון פשוט אך סופר שימושי הוא כיסוי ל-iPhone 7, עשוי מעור, שמגיע עם כיס ייעודי לכרטיסי אשראי ורישיון.
הכיסוי קיים בארבעה צבעים: חום, שחור, שמפניה ואפור.
המחיר: 48 דולר, לא כולל משלוח.

Toothsaber – הגאדג'ט הכי גיקי ברשימה

קיסם שיניים הוא אולי פריט שימושי בסיומה של כל ארוחה, אך אטרקטיבי הוא לא. יחד עם זאת, אתם יכולים לסמוך על היפנים שכבר יצליחו למצוא לאותם מקלות עץ דקיקים שימוש מעניין יותר –והם אכן הצליחו. ה-Toothsaber של דארת׳ וויידר הוא כלי לאחסון קסמי שיניים שכל מעריץמלחמת הכוכבים ירצה לקשט את שולחן החג שלו איתו. מה גם שקרוב לוודאי שהמוצר הזה שימושי ברוב הבתים בישראל, בלי קשר לעיצובו.
המחיר: מצאתי את ה-Toothsaber אצל מספר מוכרים ב-eBay, כאשר המחיר עומד על משהו כמו 200 שקלים, כולל משלוח לישראל. ניתן לרכוש את המוצר גם באמזון (Amazon) תמורת 50 דולר, אך אין משלוח ישיר לארץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצצה לשישה סטארט-אפים בולטים בתחום המכירות

המלצת קריאה: 4 ספרים חדשים ומעולים - (01/02/2018)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (12/2/18)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (8/3/18)