שלושה גאדג׳טים שיגרמו לכם להרגיש בחופשה גם בבית

מרגישים שכולם נסעו לחופשה ורק אתם נשארים בבית? הנה שלושה גאדג׳טים ממש מגניבים שינעימו את השהייה שלכם בבית ויהפכו אותו למפנק במיוחד, עד כדי כך שלא תרגישו צורך לנסוע לנופש.


בירה ביתית עם נגיעות של חופשה חלומית

אחד הרגעים היותר מזכירים חופשה הוא ההתפנקות ברגעי האוכל והשתייה אשר מציעים לנו מגוון שירותי ההארחה, בין אם במטוס, במלון או סתם במסעדה בה עצרתם לנוח.
כל מדינה יש לה את האוכל והשתייה שמייחדים את טעמיה, אך מה שתמיד, או יותר נכון לרוב, קולע לחיך הישראלים, היא איך לא: בירה איכותית.
מכיוון שכעת אתם בבית אך רוצים להרגיש כמו בחופשה שאתם חולמים עליה, וכך גם על בירה משובחת אך תמיד חששתם מתהליך ההכנה , כעת תוכלו לבצע אותו בפשטות, בעזרתו של Beerbug WiFi Home Brew Monitor.
המוניטור הוא למעשה הידרומטר, מד מים, המודד את הדחיסות והטמפרטורה של הבירה המתהווה ומדווח בזמן אמת אודות מצבה אל הענן. כך, תוכלו לאסוף את המידע, להתעדכן ואף לשתף את תהליך ההכנה עם חבריכם, או לחילופין לצפות במצב הבירות של משתמשים שונים מכל רחבי העולם, או אפילו לקבל המלצות למתכונים ושיטות הכנה.
המכשיר, המגיע עם אפליקציות למשתמשי אנדרואיד ו-iOS, יעלה לכם 250 דולרים (כ-953 שקלים).
המחיר הגבוה לצד העובדה שרבים הצליחו לייצר בירה בלי גאדג׳טים מתוחכמים, אולי תגרום לכם לדבוק בשיטות הישנות, אך אתם חייבים להודות שקונספט שיתוף מצב הבירה הוא מגניב, כמעט כמו לקחת את הלגימה הראשונה של הבירה שייצרתם בעצמכם.

האמבטיה הביתית הופכת לספא מפנק

המכשיר האקסקלוסיבי מבית hammacher ימיר כל אמבטיה שגרתית לאמבטיית ספא מרגיעה בתוך שניות. את המכשיר יש למקם בצד האמבטיה באמצעות המתלה המובנה, כאשר חציו התחתון ימוקם יחסית נמוך בכדי שהמים באמבטיה יגיעו אליו.
הפעלת המכשיר תוביל ליצירת זרמי מים מרגיעים שניתן להגדיר אם יכוונו לפלג הגוף העליון או התחתון. כמו כן, ניתן לשלוט במהירות הזרם ולבחור האם אתם מעדיפים זרמים עדינים ומרגיעים יותר, או דווקא ג׳קוזי-סטייל.
מחיר: 99 דולר.

חלון לעולם באיכות מרהיבה

החלון הדיגיטלי מבית Atomph, שנראה כמו מסגרת דיגיטלית גדולה, יציג בפניכם נוף מרהיב מרחבי העולם באיכות וידאו של 4K ומלווה בצלילים תואמים. החלון בעצם יפתח בפניכם עולם חדש ויגרום לכם להרגיש כאילו אתם במקום אחר לגמרי, כאשר ניתן לבחור ממאגר של עשרות סרטונים קיימים, או להעלות סרטונים שאתם צילמתם במהלך חופשה.
השליטה בחלון הדיגיטלי מתבצעת כמובן באמצעות אפליקציה בסמארטפון או בשעון החכם שלאפל (Apple). החלון יאפשר גם צפייה בשידור חי באמצעות סטרימינג, ובעצם יאפשר לכם לחוות את המתרחש בלונדון או ניו יורק בזמן אמת.
בנוסף לתצוגה של תמונות מרחבי העולם, החלון משמש גם כמעין לוח מודעות המכיל אינפורמציה כגון תאריך ושעה, היומן שלכם ומזג האוויר במקום הפיזי בו אתם נמצאים. בקיצור, מדובר במסגרת דיגיטלית משודרגת בהחלט, שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם מטיילים באלפים, למרות שאתם נמצאים בתוך הדירה כשהמזגן ברקע מקפיא את החדר.
מחיר: 700 דולר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצצה לשישה סטארט-אפים בולטים בתחום המכירות

המלצת קריאה: 4 ספרים חדשים ומעולים - (01/02/2018)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (8/3/18)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (12/2/18)

ארבעה גאדג'טים שיכולים להיות מתנה מיוחדת