ארבעה גאדג׳טים שישדרגו את הטיסה שלכם

הקיץ בשיאו ורבים מאיתנו יוצאים לחופשה - בארץ ובחו"ל ● כדי שתגיעו קצת יותר מוכנים לטיסה ותעבירו את הזמן בנעימים, מצאנו ארבעה פריטים שיהפכו את השהות במטוס להרבה יותר נוחה



Airhook – המטוס מעולם לא היה רחב יותר

לטוס זה משעמם. בסופו של דבר, אתם מוצאים את עצמכם סגורים במשך כמה שעות טובות. אחד הפתרונות המוצלחים ביותר להעברת הזמן בנעימים הוא כמובן שינה. הבעיה היא שאם אתם לא במחלקה ראשונה או לפחות בביזנס, המרחב האישי שלכם במטוס די מוגבל ולא הכי מפנק. לכן, המציאו את Airhook.
בגדול, תכליתו של המוצר היא לחסוך לכם שטח יקר מאוד שנגזל ברגע שאתם פותחים את שולחן הכיסא כדי להניח עליו את השתייה או אפילו רק את הטאבלט שלכם. באמצעותו, תוכלו להשאיר את המשטח סגור במשך כל הטיסה, לשתות ללא הפסקה והכי חשוב – לשבת עם הרגליים למעלה ואולי אפילו להירדם.
Airhook לא נראה כמו גאדג׳ט חדשני ומרשים, אבל הוא בהחלט יהפוך את הטיסה הבאה שלכם לנוחה הרבה יותר.
מחיר: 24.95 דולר (כ-89.5 שקלים. כל המחירים הם לפי השער ביום הפרסום – 3.586 שקלים לדולר, מעוגלים).

כרית חלומות הטיסה

כדי שתוכלו להניח את הראש בנוחות ולתפוס תנומה להעברת הזמן, מומלץ להצטייד בכרית שתתמוך בצוואר כדי שלא תקומו עם כאבים וגוף תפוס.
Cloud Nine Pillow נראית כמו כרית חלומית שתאפשר לכם לישון בכיף במטוס ולא פחות חשוב מכך גם באופן דיסקרטי. כדי "להפעיל" את הכרית יש למלא בה אוויר, ואתם מוכנים לדרך. שימו לב שהכרית מעוצבת כך שהעיניים מכוסות, אבל האף והפה חשופים לרווחה, כדי שתוכלו לנשום כרגיל. כמו כן, הכרית כוללת חורים המהווים מקום אידיאלי וטבעי להניח בו את הידיים.
מחיר: כרית קטנה, המיועדת לאנשים הנמוכים מ-1.65 מטר, תעלה 33.49 דולר (כ-120 שקלים), וכרית גדולה, המיועדת לאנשים גבוהים יותר – 36.99 דולר (כ-133 שקלים).

שומר השינה האישי שלכם

התחושה שמישהו מסתכל עליך בזמן שאתה ישן היא לא הדבר הכי נעים בעולם. כדי שתוכלו לישון גם בטיסה באופן הכי טבעי שלכם, גם אם זה כולל עיניים או פה פתוח, הכירו את My Dome Pal Travel Sleeping Hood – כיפה שתגן עליכם מהסביבה ותאפשר לכם לישון בפרטיות מוחלטת.
אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל יש מצב שלשבת עם מה שנראה כמו שקית ניילון על הראש זה קצת יותר מביך מלבצע פעולה טבעית כמו שינה. לשיקולכם.
וכן, זו המצאה יפנית, אם למישהו בכלל היה ספק.
מחיר: 55 דולר (כ-197 שקלים).

מטהר אוויר קומפקטי ואישי

רבות נאמר כבר על הזוהמה המצויה במטוס, אבל עד שבואינג (Bowing) או איירבאס (Airbus) ישיקו שירותי מטוס שמנקים את עצמם, כדאי שתדאגו לעצמכם.
כדי לעשות זאת אתם יכולים להצטייד במטהר האוויר הלביש שביכולתו להשמיד חיידקים המצויים בסביבתו האישית של העונד אותו. המכשיר קומפקטי ואידיאלי לשימוש בנסיעות, שכן משקלו נמוך משני גרם וניתן לתלות אותו בקלות סביב הצוואר.
לטענת החברה, הוא קוטל בעוצמה הגבוהה פי תשעה מפתרונות אחרים בשוק, ודוחק חיידקים, עשן, אבק ועובש ישירות אל הרצפה, הרחק מדרכי הנשימה שלכם.
המטהר בעל סוללה נטענת שביכולתה להחזיק עד כ-150 שעות כאשר היא טעונה במלואה (הטענה שאורכת משהו כמו שלוש שעות).
מחיר: 149.95 דולר (כ-538 שקלים).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצצה לשישה סטארט-אפים בולטים בתחום המכירות

המלצת קריאה: 4 ספרים חדשים ומעולים - (01/02/2018)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (8/3/18)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (12/2/18)

ארבעה גאדג'טים שיכולים להיות מתנה מיוחדת