שלושה גאדג'טים שישדרגו את מצלמת הסמארטפון

משדרגים את מצלמת הסמארטפון. צילום: יח"צ


הצורך להיסחב עם מצלמות מקצועיות לתיעוד אירועים בחיינו חלף מהעולם עם בוא הסמארטפון ● כדי שלא תפספסו, מצאנו שלושה אביזרים שניתן לצוות לטלפון החכם על מנת להפוך אותו למצלמה מקצועית בלי לוותר על הפרקטיות


Insta360 Nano – להפוך את ה-iPhone למצלמת 360 מעלות

בשוק כבר קיימות לא מעט מצלמות 360, שחלקן מיוצרות על יד יצרניות הסלולר בעצמן, כמו סמסונג (Samsung) או LG. אמנם, אותן מצלמות מסונכרנות די בקלות עם הסמארטפון, באמצעות בלוטות׳ (Blurtooth) ו-Wi-Fi, אך ה-Insta360 Nano מתחברת באופן פיזי ואוטומטי לחיבור ה-Lightning של ה-iPhone, מה שהופך את פעולת הצילום לקצת פחות מסורבלת.
באמצעות המצלמה ניתן לצלם קטעי וידיאו ב-360 מעלות, והיתרון שלה הוא שהתכנים נשמרים ישירות על ה-Phone, כך שניתן לשתף אותם לאחר מכן בקלות. מבחינת גודל המוצר, הוא לא אמור להכביד על המכשיר שלכם, שכן משקלו מסתכם ב-70 גרם. המוצר תואם לדגמי ה-iPhone 6 ו־7, כמו גם לדגמי ה־Plus.
מחיר: 190 דולר.

Grip&Shoot – מייצב מקצועי

Grip&Shoot הוא פתרון שמוודא שהתמונה או הווידיאו הבאים שתצלמו בעזרת הסמארטפון יהיו חדים ומוצלחים עד כמה שניתן. מדובר באביזר שהוא חצובה, מייצב ושלט רחוק במוצר אחד, שיאפשר לכם לשלוט בסמארטפון בזמן הצילום באופן מלא – ביד אחת.
נכון שלכולנו יש מצלמה לא רעה בכלל בכיס, אבל תכל'ס – לא כולם יודעים לצלם ולא תמיד זה בשליטתם, למשל כשהידיים רועדות. בעזרת Grip&Shoot תוכלו לתת לכל אחד לצלם ולאפשר לו לשלוט במצלמה בעזרת הלחצנים המובנים בו כדי לבצע זום, לשנות את החשיפה וכמובן לצלם תמונת סטילס.
השליטה באביזר מתבצעת באמצעות בלוטות׳ ואפליקציה ייעודית, התואמת לאנדרואיד (Android) ול-iOS. יתרון נוסף של המוצר הוא ממדיו הקומפקטיים והעובדה שמשקלו מסתכם ב-113 גרם בלבד.
מחיר: 99.95 דולר.

Air A01 – עדשה שהופכת את מצלמת הסמארטפון למצלמת DSLR

מצלמות ה-DSLR המתקדמות עדיין לא נעלמו מהעולם, והשאיפה היא להגיע לאיכויות המקצועיות שלהן – כמו, לדוגמה, להעניק למצלמת הסמארטפון אפקט של מצלמת DSLR מתקדמת, בה שמים דגש על האובייקט המרכזי ולא על הרקע.
כנראה שגם יצרנית המצלמות הוותיקה אולימפוס הבינה ש-If you can’t beat them, join them (אם אתה לא יכול לנצח אותם – הצטרף אליהם), ולכן היא פיתחה את AIR A01 – עדשה מתקדמת שניתן לחבר לכל סמארטפון. לטענת החברה, בעזרת הרכיב הזה ניתן לשדרג את מצלמת הסמארטפון המובנית באופן משמעותי ולהוסיף לה את כל היתרונות של מצלמת DSLR.
ה-AIR A01 מציעה זום אופטי, מפתח צמצם ותמונה באיכות גבוהה – גם בתנאי תאורה קשים ועומק שדה רדוד. כמו כן, ניתן לצלם באמצעותה תמונות סטילס בפורמט RAW וצילום וידיאו ב-1080Full HD.
מחיר: 329 דולר (בתוספת משלוח בעלות של 4.69 דולר).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצצה לשישה סטארט-אפים בולטים בתחום המכירות

המלצת קריאה: 4 ספרים חדשים ומעולים - (01/02/2018)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (8/3/18)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (12/2/18)

ארבעה גאדג'טים שיכולים להיות מתנה מיוחדת