לקראת יום האהבה: 6 גאדג'טים מיוחדים לגיקים המאוהבים


יום האהבה או בשמו הנפוץ יותר – וולנטיינס דיי, ממש בפתח. ובשביל שאתם לא תהיו מופתעים, אספנו במיוחד בשבילכם 6 מוצרים שיכולים להוות מתנות קצת פחות קיטשיות – אך שימושיות הרבה יותר


Helix Cuff


ה-Helix Cuff אולי נראה כמו עוד צמיד ניטור כושר אופנתי, אבל למעשה מדובר באוזניות אלחוטיות שניתן לשלוף בכל רגע נתון. לטענת היצרנית, האוזניות 'גם יפות וגם אופות', כלומר היא מבטיחה איכות סאונד איכותית למדי וביטול משמעותי של רעשים חיצוניים. באמצעות הרכיב שמחובר לאוזניות תוכלו גם לנהל שיחות קוליות (שכן הוא כולל מיקרופון מובנה), לשלוט בעוצמת הווליום, להעביר בין השירים או להפעיל את סירי. הן מגיעות במגוון צבעים ולכן מתאימות לשני המינים, ומבחינה תמיכה – האוזניות תואמות iOS ואנדרואיד.
מחיר: 439 ש"ח כולל משלוח לישראל

קלטת USB

רכישת המוצר הבא היא רק בגדר המלצה או רעיון, שכן סביר להניח שיש לכם בבית את כל המרכיבים הנדרשים בכדי להכין אותו לבד. בכל מקרה, בעבר אחת המתנות הרומנטיות ביותר שבני זוג היו נותנים אחד לשני היא קלטת עמוסה בשירים רומנטיים, בצירוף הפלייליסט והקדשה אישית. בעידן היוטיוב וה-MP3 קצת קשה לעשות מחוות רומנטיות כאלה, אך ה-USB Mix Tape מאפשר לכם לעשות בדיוק את זה. מדובר בקופסא קטנה בצורה של קלטת של פעם, ובתוכה כונן USB בנפח של 1 ג׳יגה בייט, אליו אתם יכולים להעביר שירים אהובים ישירות מהמחשב. כמו כן ניתן להוסיף מסר קצר, לכתוב את רשימת השירים וכמובן לכתוב את שם האוסף בחזית הקופסא.
מחיר: 13 יורו.

BLAZE Atari Retro

זוכרים איך פעם היינו שולטים במשחקים באמצעות הג’ויסטיק? ובכן, הימים הללו חלפו מזמן, אבל אם גם אתם או בן/בת הזוג שלכם מתגעגעים אליהם, נראה לנו שהמוצר הנוסטלגי של אטארי הוא אחלה רעיון למתנה. הג’ויסטיק, שנראה כאילו נלקח הישר משנות ה-80, מכיל בתוכו 50 משחקים, ובהם Asteroids, Adventure, Breakout ו-Pong. כלומר, הג’ויסטיק עצמו הוא הקונסולה – כך שכל מה שצריך לעשות על מנת לשחק בו הוא פשוט לחבר אותו לטלוויזיה באמצעות כבל ה-A/V. לצערנו, המוצר עדיין לא זמין במלאי וניתן לרכוש אותו בהזמנה מוקדמת עד למועד השילוח המשוער ב-23 בפברואר.
מחיר: 124 ש"ח, כולל משלוח לישראל

Original Stormtrooper

אם חציתם את גיל 30 סביר להניח שהדייט האידיאלי עבורכם הוא בבית (תקנו אותנו אם אנחנו טועים). בכל מקרה, על מנת להכניס קצת רומנטיקה גיקית למאורע, למה שלא תגישו את הגבינה על גבי משטח של סטורמטרופר עם סט סכינים תואם? מתנה מעולה לחובבי הז’אנר (מבחינה קולינרית ותרבותית).
מחיר: 124 ש"ח, כולל משלוח לישראל

טבעת נוסטלגית

יום האהבה הוא גם אחד מאותם תאריכים קייטשיים בלוח השנה בהם חייב לעשות מחווה רומנטית כלשהי – כאשר הבולטת (ועל פי רוב גם רצויה) הינה הצעת נישואין. רוצים לעשות זאת בדרך יצירתית או אפילו סתם לפנק את האישה בטבעת? במקום עוד טבעת יהלומים סטנדרטית שווה לבדוק את הטבעת המיוחדת הזו, שמורכבת משני פקמנים שזוללים יהלומים בדרך אל הלב שבמרכז הטבעת. חמוד. המחיר אגב, לא נמוך בכלל.
מחיר: החל מ־3,543

LEAF

המוצר האחרון ברשימה הוא כנראה גם אחד מהמתנות הכי יישומיות ויעילות שתוכלו לרכוש בעבור בן הזוג.
הכירו את LEAF: תליון חכם שניתן לחבר לצמיד או שרשרת על מנת לנטר פעילות גופנית (כמות צעדים, מרחק וקלוריות), לעקוב אחר טיב השינה, לחזות מצבי לחץ ולהציע מדיטציות רלוונטיות – הכל כמובן דרך אפליקציה בסמארטפון, קצת יותר באלגנטיות.
מחיר: 510 ש”ח, כולל משלוח לישראל

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצצה לשישה סטארט-אפים בולטים בתחום המכירות

המלצת קריאה: 4 ספרים חדשים ומעולים - (01/02/2018)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (8/3/18)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (12/2/18)

ארבעה גאדג'טים שיכולים להיות מתנה מיוחדת