פוחדים שהסוללה תתרוקן? קבלו שלושה מטענים ייחודיים לסמארטפון

להיתקע מחוץ לבית כשאתם בלי סוללה לסמארטפון, או בבית כשהמטען מפסיק לעבוד, זה אחד הדברים הכי מבאסים שיש. שהרי עבור רבים מאתנו, כמעט כל החיים נמצאים במכשיר הסלולרי. כדי לחסוך את עוגמת הנפש, תוכלו למצוא כאן שלושה מטענים שאמורים לעשות את העבודה.



Levo – תחנת טעינה ניידת למזוודה

המוצר הבא מיועד לכל נוסע מתמיד יותר או פחות. מדובר במגש מחומר פלסטיק, שניתן לחבר לכל מזוודה בתוך שניות ולהיעזר בו כדי להניח עליו את הסמארטפון או הטאבלט – ״על הדרך״, כמו שאומרים. זאת, כדי לעבוד בצורה קצת יותר נוחה מכל מקום בזמן שממתינים לטיסה. כמו כן, אמור להישאר לכם מספיק מקום על המגש למשקה או נשנוש קל.
החלק המעניין במוצר מתבטא בכך שאתם לא צריכים להיצמד לאחת הפינות בטרמינל ולחפש שקע חשמלי, שכן המגש כולל Power Bank מובנה בנפח של 6,600mAh ובעל שתי יציאות USB.
כשמגיע הזמן שלכם לעלות למטוס, ניתן לקפל בקלות את המגש ולהכניס אותו לתיק, עד הקונקשן או הטיסה הבאה. אפשר להשתמש בסוללה כגיבוי גם במטוס, במלון או בכל מקום, שכן היא ניידת וניתנת להסרה בקלות.
מחיר: 60 דולר.

SOScharger – מטען שהוא גם גנרטור

כמו כל מטען נייד, גם את ה-SOScharger, שמגיע עם סוללה מובנית של 2,300mAh, עליכם להטעין באמצעות כבל USB סטנדרטי שמגיע עם הסמארטפון – מה שיאפשר לכם ליהנות מ-100%-150% חיי סוללה נוספים. הבעיה של אותם מטענים ניידים היא שאמנם מדובר באחלה גיבוי, אבל מה לעשות – גם חיי הסוללה של אלה מוגבלים והיא דורשת הטענה בין לבין.
כדי שלא תיתקעו בלי שקע באופק ותיכנסו להתקף חרדה, המטען הוא בעצם סוג של גנרטור, שכן הוא מגיע עם "ידית גיבוי" להטענה ידנית, שתהפוך את פעולת הסיבוב שלכם לחשמל לכל דבר. בחברה טוענים שעל כל חמש דקות של הטענה ידנית תיהנו מ-10-12 דקות נוספות של זמן שימוש בסמארטפון, כך שבכל רגע נתון, ובמידה שתיקלעו למצב חירום – אין צורך להיכנס להיסטריה, אלא פשוט לסובב את הידית מספר דקות.
מחיר: 59 דולר.

MySupercharger – חלופה ראויה עד שיגיע הרכב של אילון מאסק

מפנטזים על רכב טסלה (Tesla) המפורסם, פרי מוחו של אילון מאסק? די ברור לכם שאין סיכוי שנראה אחד כזה נוסע ברחובות ישראל בזמן הקרוב – נכון? אז כחלופה ראויה (לפחות מבחינתי), הכירו את Supercharger – מטען לכל דבר, שמעוצב ממש כמו תחנת תדלוק של רכבי טסלה.
חשוב לציין שממש לא מדובר במוצר רשמי של החברה, אלא באדם עצמאי שהתלהב מהקונספט של טסלה והחליט להנגיש אותו לקהל הרחב. הבחור הנחמד אמנם מציע לרכישה את המטען בסכום לא נמוך כל כך ובכל מקרה, אם ברשותכם מדפסת תלת מימדית – אתם יכולים להוריד את כל הקבצים הנדרשים ולהכין אותו לבד. שימו לב שהמטען מגיע בשלוש תצורות: Apple Lighting, Micro USB ו-USB C.
מחיר: 79 יורו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצצה לשישה סטארט-אפים בולטים בתחום המכירות

המלצת קריאה: 4 ספרים חדשים ומעולים - (01/02/2018)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (8/3/18)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (12/2/18)

ארבעה גאדג'טים שיכולים להיות מתנה מיוחדת