שלושה מוצרים שכל סטארט-אפ ישמח לארח במשרד


הקמתם סטארט-אפ? הרעיונות כבר מתחילים לרוץ? צוות יש, לוקיישן יש - אך מה חסר? ● הנה כמה פריטים לשיפור האווירה, לפני שהגלגלים במוח מתחילים לעבוד


כיסא לכל דורש

במבט ראשוני הכיסא המשרדי נראה כמו עוד "סתם" כיסא מנהלים כפי שנהוג לכנותו, בעל גימור עור המקנה לו מראה יוקרתי ורציני יותר.
בפועל, מה שבאמת מעניין בכיסא, הוא העובדה שניתן לכוונן אותו כרצונכם, להשכיב את משענת הגב או לפתוח משענת לרגליים.
ההבדל הגדול – ניתן להשכיב אותו ולהשטיח את הכיסא כולו ב-180 מעלות בכדי שתוכלו לתפוס שנ״צ קצר באמצע העבודה, שכן גם ככה את מרבית היום שלכם אתם מעבירים במשרד.
מחיר: 280 דולר.

קפסולות שתייה להכנה מהירה

עזבו אתכם ממכונת קפה. בר המשקאות מבית Keurig הוא ללא ספק הדבר הבא: בדיוק כמו שמכונת האספרסו שלכם מגיעה עם קפסולות, כך גם Kold יגיע עם קפסולות אך כאלו המכילות בתוכן תמצית משקה קר, שבתוך דקה וחצי יהפכו למשקה צונן.
עם מבחר מפנק למדי, בטוח תמצאו לפחות משקה אחד שמוצא חן בעיניכם; בין המשקאות שניתן להשיג בצורת קפסולות ניתן למנות כמובן את קוקה קולה (Coca Cola), דיאט קולה, תה קר, מים בטעמים, משקאות ספורט ואפילו קוקטיילים למיניהם.
פרט מגניב נוסף הוא שבצורה זו השתייה שלכם תהיה מדודה יותר, כך שבמקום להתפתות כל הזמן לקחת עוד פחית או למזוג עוד כוס משקה, תיהנו מכמות מוגבלת של 236 מ״ל, עם מקסימום של 100 קלוריות לכוס.
המוצר זמין לרכישה בצבעים שחור או לבן.
מחיר: 370 דולר.

רמקול + לוח מחיק בחבילה אחת

שני דברים שכל משרד צריך הם לוח לכתיבת הודעות ורעיונות ורמקול – בין אם למסיבות משרדיות, ובין אם סתם כדי להשרות אווירה נחמדה ונעימה יותר.
האנשים שעומדים מאחורי ה-Soundwall שילבו את שני המוצרים הללו באחד, כך שגם יחסכו לכם מקום במשרד, וגם יקנו לו הרגשה של היי-טק.
אופציה נוספת היא לרכוש רמקול – לוח שכזה, רק שבמקום לוח מחיק, יגיע עם תמונה או יצירת אומנות בהתאמה אישית. בקיצור, מוצר מגניב במיוחד עבור אלו מכם שחובבים פרקטיות וטכנולוגיה.
מחיר: החל מ־1,050 דולר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצצה לשישה סטארט-אפים בולטים בתחום המכירות

המלצת קריאה: 4 ספרים חדשים ומעולים - (01/02/2018)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (8/3/18)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (12/2/18)

ארבעה גאדג'טים שיכולים להיות מתנה מיוחדת