הגאדג'טים שיכינו אתכם לחורף


החורף הישראלי מראה אט אט את אותותיו ואנחנו עדיין מקווים שיגיע אלינו ואפילו יגיע לשיא ● במיוחד לכבודו החלטנו לצייד אתכם ברשימת הגאדג'טים שיעזרו לכם להתמודד עם ימים גשומים, מחלות ומזג אוויר קר בכלל

מתחממים לצד האח

חייבים להודות, בעוד שרובנו מפנטזים לשבת בבית שלנו בהרים לצד האח, עם שמיכה מחממת, נעלי בית פרוותיות וספל שוקו מהביל, אנו צריכים להסתפק בישיבה לצד מפזר החום בדירה העירונית. עם זאת, כעת תוכלו להגשים לפחות חלק מהחלום הזה בעזרת WBM Himalayan Heat.
גוף החימום הדקורטיבי אמנם פועל באמצעות חיבור לחשמל, אך המראה החיצוני שלו הוא זה שעושה את כל ההבדל. הגוף נראה כמעט כמו אח אמתית, הודות לאפקט "העץ האמיתי" שמגיע עימו. בנוסף, מדובר על גוף מסתובב כמו מאוורר, כזה שידאג לחמם את כל החדר ולא רק את כפות הרגליים שלכם, כשתוכלו לבחור בין שתי רמות שונות של חום.
מחיר: 92 דולרים.

מרחיקים את החיידקים

למרות שלא כל כך קר כאן אצלנו, הטמפרטורה הנמוכה של החורף מביאה איתה גם פגיעות של גופנו לחיידקים. כל משרד הופך לפוטנציאל לצינון במקרה הטוב, או לשפעת קשה במקרה הרע. על מנת שתוכלו להמשיך להגיע למשרד ללא מסכה על הפנים, בוודאי תשמחו להכיר את המוצר הבא: The Wall Mounted Germ Eliminating Air Purifier.
כפי ששמו הארוך של המוצר יכול לרמז, מדובר על מטהר אוויר הנצמד לכל משטח, שבמקום להפיץ ריח נעים עוזר לנטרל את החיידקים העומדים באוויר. לדברי החברה, הוא מסוגל לנטרל עד 99.9 אחוזים מהבקטריות, עובש, וירוסים ושאר אלמנטים שעלולים לתקוף אתכם, כשמטרתו היא להשאיר אתכם בריאים ככל האפשר.
בעבור המטהר, המתאים לחדרים בגודל של עד כ-8 מטרים רבועים ושעובד באמצעות חיבור לחשמל, תתבקשו לשלם 170 דולרים.

מחמם מעילים נייד

הבעיה עם החורף הישראלי היא שאנחנו תמיד אומרים לעצמנו שאין פה באמת חורף, אז למה שנשקיע במעיל ממש טוב ומחמם? אם אינכם סובלים במיוחד מהקור, או נוסעים למדינות קרות באופן תדיר, זוהי בהחלט חשיבה נכונה, אבל מה עושים במצבים שבהם, מה לעשות – יש חורף, קר, ואין לנו בגדים בהתאם? 

מחמם המעילים של Torch הוא מעין מפזר חום נייד המתלבש בתוך המעיל שלכם. היתרון שלו הוא שהוא מתאים לכל המעילים בכל הסגנונות והגדלים ושהוא פועל באמצעות סוללה נטענת. "התקנתו" מסתכמת במספר שניות, והוא יוודא שחמים ונעים לכם במשך 5 שעות, כאשר הסוללה טעונה במלואה.
מחיר: 80 דולר.

מטרייה על גלגלים

נראה שגם אנשים שאוהבים את החורף לרוב פחות מתחברים לקטע שצריך להיסחב לכל מקום עם מטרייה. מסתבר שביפן, שם יש יותר מטריות לנפש מאשר בכל מדינה אחרת בעולם, חשבו על גימיק נחמד ושימושי בהחלט.
ה-Bibi Lab Korogasa Naito היא מטרייה אשר תגן עליכם מפני הגשם כרגיל, אך בין לבין, וכאשר תהיה הפוגה, במקום לתחוב אותה לתיק (במידה והוא מספיק גדול), או לגרור אותה על הרצפה בייאוש, תוכלו פשוט לגלגל אותה תודות ל-2 הגלגלים המחוברים אליה.
מחיר: 43 דולרים.

שמש מדומה

מתקשים לקום בבוקר ולצאת מהפוך כשהשמיים אפרוריים וההרגשה היא כאילו עדיין אמצע הלילה? סביר להניח שאתם לא לבד, בדיוק בגלל זה פיתחה חברת פיליפס (Philips) שעון מעורר המדמה את אור השמש העולה בבוקר. השעון עובד כך ש-30 דקות לפני השעה שבה אתם אמורים להתעורר סופית, "אור שמש" מלאכותי יכוון אל המיטה שלכם, ויתחזק בהדרגה בכדי שתוכלו להתעורר בעדינות. באפשרותכם לבחור גם אם האפקט הוויזואלי הזה ילווה בצליל רדיו או לחלופין בקולות טבע מרגיעים יותר. אז זהו בקיצור, נגמרו התירוצים. לקום.
מחיר: 109 דולר.

מתלה חימום וייבוש לבגדים ונעליים

לדעתנו, אין תחושה יותר מתסכלת מבגד רטוב, שלא לדבר על גרביים רטובים, וגם אנחנו – שמאוד אוהבים את החורף – סובלים מהתופעה הזו בימים גשומים. אבל אל דאגה, כי ליפנים יש פתרון גם לכך; המוצר הראשון שיעשה לכם חורף חמים יותר הוא מעין הכלאה בין קולב בגדים למייבש, עליו תוכלו להניח פריטים שנרטבו – חולצות, סוודרים או גרביים – ולתת לו לעשות את העבודה ולייבש אותם בעזרת אוויר חמים.
כמו כן, הקולב-מייבש של חברת Thanko מגיע עם זרוע נוספת שניתן להחליף אליה, ושמטרתה היא לייבש נעליים. כמובן שניתן להשתמש בקולב גם לחימום הבגדים שלכם בבוקר מקפיא או מיד אחרי המקלחת, במקום לכוון את התנור או מפזר החום לפוזיציה האידאלית בכדי שהוא יעשה זאת.
מחיר: 106 דולר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצצה לשישה סטארט-אפים בולטים בתחום המכירות

המלצת קריאה: 4 ספרים חדשים ומעולים - (01/02/2018)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (8/3/18)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (12/2/18)

ארבעה גאדג'טים שיכולים להיות מתנה מיוחדת