ה־Iphone 12 Pro Max נחשף בתמונות וסרטון וידאו ראשונים




iPhone 12 Pro Max
צילום:  EverythingApplePro
לאחר רצף הדלפות, שמועות ושברי מידע היום זה קרה: סרטון הדלפה חדש מתיימר לחשוף את עיצובו העתידי של דגם היוקרה למשפחת האייפונים מבית אפל. כל הפרטים בכתבה

ערוץ היוטיוב הפופולארי EverythingApplePro  שחרר סרטון וידאו חדש ובו מראה קונספט לעיצובו העתיד של האייפון 12 PRO MAX החדש, אשר לטענת האתר עתיד לצאת במהלך ספטמבר. זאת בניגוד לדעות הרווחות לאחרונה, כי אפל צפויה לדחות את השקות מכשיריה העתידים בשל משבר וירוס הקורונה שפוקד את העולם ומשבית קווי יצור.

הפרטים שנחשפים בסרטון הוידאו מעידים על שימוש במסך 6.7 אינץ’ עבור דגם האייפון 12 פרו מקס, כאשר השוליים סביב המסך יצומצמו עוד יותר בהשוואה למכשיר האייפון 11 פרו מקס, ועוביים יסתכם ב-1.55 מ”מ בלבד, ירידה של כמילימטר מעובי שוליים של 2.52 מ”מ בדגם ה”פרו מקס” הנוכחי.

נוכל לצפות גם למספר צבעים חדשים וססגוניים יותר – תכלת, כתום בהיר וסגול בהיר, צבעים שראינו בעבר בחלק ממכשיריה של אפל, אך לא בדגמי הדגל היקרים ביותר של החברה. 

בנוסף, ניתן לראות את מערך הצילום בגבו של המכשיר, אשר שומר על המבנה הכללי של המצלמות שהוצג בדגמי האייפון 11, אך מוסיף אליו את מצלמת ה-LiDar כחיישן צילום רביעי.

תכונה נוספת שתגיע למכשיר ה-iPhone 12 Pro Max תאפשר חיבור אביזרים נלווי דרך חיבור ה-Smart Connector שהציגה אפל עבור מכשירי האייפד שלה בעבר, זה מאפשר חיבור אביזרים כמו מקלדת ה-Smart Keyboard של החברה למכשירים בהצמדה פשוטה שלהם למכשיר. תוספת זו מעידה גם על האפשרות כי נראה יותר ויותר אביזרים חדשים שיהיו מיועדים להתחבר דרך חיבור זה למכשיר האייפון 12 פרו מקס.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצצה לשישה סטארט-אפים בולטים בתחום המכירות

המלצת קריאה: 4 ספרים חדשים ומעולים - (01/02/2018)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (12/2/18)

ספרים חדשים: כל מה שחדש בעולם הספרות (8/3/18)

ארבעה גאדג'טים שיכולים להיות מתנה מיוחדת